Ehdotuksia tai parannuksia?

Ehdotuksia tai parannuksia?

Noniin verkkokauppaa on nyt sitten jo 3 kokonaista vuotta pyöritetty ja kaekenlaista on jäänyt näppiin. Olen kasvattanut tasaisesti kaupan valikoimaa ja lisännyt osastoja. Visuaalista ilmetäkkin olen yrittänyt aina muuttaa teeman mukaan.

Asiakkailta saadut palautteet ovat kuitenkin kullanarvoisia ja haastankin Teidät kertomaan hyviä ehdotuksia tai parannuksia kauppaan. Eli mitä haluatte, mistä pidätte tai mitä vihaatte,kertokaa!? 👍

Takaisin blogiin

Kirjoita kommentti

Huomaa, että kommenttien täytyy olla hyväksytty ennen niiden julkaisemista.