News
Ehdotuksia tai parannuksia?
Noniin verkkokauppaa on nyt sitten jo 3 kokonaista vuotta pyöritetty ja kaekenlaista on jäänyt näppiin. Olen kasvattanut tasaisesti kaupan valikoimaa ja lisännyt osastoja. Visuaalista ilmetäkkin olen yrittänyt aina muuttaa teeman...
Ehdotuksia tai parannuksia?
Noniin verkkokauppaa on nyt sitten jo 3 kokonaista vuotta pyöritetty ja kaekenlaista on jäänyt näppiin. Olen kasvattanut tasaisesti kaupan valikoimaa ja lisännyt osastoja. Visuaalista ilmetäkkin olen yrittänyt aina muuttaa teeman...